Шановні колеги! багато цікавої інформації в цій темі про техніку підвищеної прохідності, але для 95% форумчан мрією це так і залишиться, поки ми будемо змушені щось продати, щоб купити патрони. більшість з нас добирається до місця полювання підручними засобами - велисипедом, мопедом, автомобілем, якого не шкода тощо. сільський мисливець - це взагалі окрема категорія, ходимо на полювання в прямому сенсі слова, але коли потрібен човен, чи харчів фазанам вивезти потрібен транспорт, тому найліпшим транспортом залишається важкий мотоцикл типу МТ, К-750, Урал. хочу відмітити, що ні один ІЖ не витримає такої "наруги" як їзда по болоті, по розмитій дорозі, де по дощі проїхав тарктор та зробив колії. село моє стоїть на річці Південний Буг, до якої дуже круті спуски та підйоми, такі ж дороги і до ярів, де розташовані ставки. отже МТ як нащадок військової техніки після невеликого допрацювання може стати майже всюдиходом, який без понтів довезе невеличку команду та чотирилапого помічника на місце полювання та, що найголовніше, з полювання, коли ноги аж гудуть, а собачка так і хоче залізти в коляску. Мій МТ-9 1972 року випуску дістався мені від діда в спадок і став уже не один рік моїм всюдиходом, хоча мав і Ниви. Не судіть строго, але особливого гламуру нема - основне функціональність. окремо про човен - плоскодонка-душогубка, покрою, який притаманний для середньої течії Бугу з порогами та бистрою течією, перекатами та тихими плесами, з нахиленими до самої води вербами, густим очеретом, осокою густою водно-болотною рослинністю. коротше - сам пан склепав