и проходимость лучьше чем в мт и урала) за щет того что ниже обороты легче мот!
и проходимость лучьше чем в мт и урала) за щет того что ниже обороты легче мот!
в мт алюминий и он если по бездорожью ездить то перегревается.
Если я не прав поправьте меня, на то она и тема для обсуждения) я просто на мт ездили летом по болоту первой и второй скоростью даже на пахоть выезжали и мт 11 незнаю как правильно сказать при выключеном зажыгании работал мин 5 и тяги в нем небыло!
МТ-9 у мене з весни 1997 року, відтоді асфальту він майже не бачить, тільки бездоріжжя, спуски вниз та вгору трава, мочарі, дискована стерня (переїзди з місця на місце), неодноразово вертався зливою додому по грунтовій дорозі (тут основне - поки лиє дощ доти їде мотоцикл, лиш перестає - починає мотати на колеса, забиває колесо на колясці - тоді розвертаєшся та задньою 500м щоб на видання працювало колесо, або за коляску підіймаєш на циліндр ставиш, зняв колесо, вишкріб болото і далі "дусту" йому), Планета, або інший Юпітер - викинув би купу пального у вихлопну, а в такому навантаженні ще й цепок розірвав. МТ та Урал з карданом - вже перевага. у товариша була Планета ІЖ-56 не витримував він наших режимів.Долгое время катались
мочарі він не те що не любить - важкий сам, а потужності багато, дали газу на слизькому - одразу "лиже", але є вихід гума болотна або зубата або Мітас кросова - і не давати газу а внатяг - пищить а лізе!на мт ездили летом по болоту первой и второй
запалення пізніше поставте (крутніть проти годинникової стрілки), якщо детонує, бензин може хріновий або з соляркою - це теж проходили, глушиться в такому випадку 4ю передачею. і щоб не заклинив коли остигати буде - періодично прокручувати лапкою двигун.при выключеном зажыгании работал мин 5
робоча температура циліндрів МТ - 220 правого та 240 лівого циліндрів - якщо масло нормальне та не газувати на місці до такої температури важко нагріти щоб аж тяга пропала, скорше за все кільця пішли по... одній штуці.тяги в нем небыло!
в урала одна відмінність суттєва (окрім масляного фільтра) - колінвал безвкладишний а за принципом к-750 на підшипниках. просто в урала видать поршнева краща була, але теж це припущення. треба брати конкретний мотоцикл в конкретні умови і тоді все стає ясно.вот за уралом такого не замечено
Вы хотите сказать что нет разницы между чугунными цылиндрами и алюминиевыми? Я согласен что коленвалы отличаются в мт и урале изза этого нет в урале проблемы с давлением! Есть отличие еще по коробке! В 9 мт 6 вольт если я не ошибаюсь. Смотрите на кросовой резине долго не поездишь по асвальту отлетают шыпи мы это проходили) если в торф то только планета ( для меня) а если в лес за грибами по песку урал лучше. Не даром есть пословица чем круче джип тем дальше идти за троктором или что то в этом роде не помню точно.МТ-9 у мене з весни 1997 року, відтоді асфальту він майже не бачить, тільки бездоріжжя, спуски вниз та вгору трава, мочарі, дискована стерня (переїзди з місця на місце), неодноразово вертався зливою додому по грунтовій дорозі (тут основне - поки лиє дощ доти їде мотоцикл, лиш перестає - починає мотати на колеса, забиває колесо на колясці - тоді розвертаєшся та задньою 500м щоб на видання працювало колесо, або за коляску підіймаєш на циліндр ставиш, зняв колесо, вишкріб болото і далі "дусту" йому), Планета, або інший Юпітер - викинув би купу пального у вихлопну, а в такому навантаженні ще й цепок розірвав. МТ та Урал з карданом - вже перевага. у товариша була Планета ІЖ-56 не витримував він наших режимів.
мочарі він не те що не любить - важкий сам, а потужності багато, дали газу на слизькому - одразу "лиже", але є вихід гума болотна або зубата або Мітас кросова - і не давати газу а внатяг - пищить а лізе!
запалення пізніше поставте (крутніть проти годинникової стрілки), якщо детонує, бензин може хріновий або з соляркою - це теж проходили, глушиться в такому випадку 4ю передачею. і щоб не заклинив коли остигати буде - періодично прокручувати лапкою двигун.
робоча температура циліндрів МТ - 220 правого та 240 лівого циліндрів - якщо масло нормальне та не газувати на місці до такої температури важко нагріти щоб аж тяга пропала, скорше за все кільця пішли по... одній штуці.
в урала одна відмінність суттєва (окрім масляного фільтра) - колінвал безвкладишний а за принципом к-750 на підшипниках. просто в урала видать поршнева краща була, але теж це припущення. треба брати конкретний мотоцикл в конкретні умови і тоді все стає ясно.
гільзи і там і там чавунні, на мт ребра алюмінієві. а тепер загадка з фізики - в якого металу більша тепловіддача? нагріватиметься довше Урал а остигатиме МТчугунными цылиндрами и алюминиевыми
так я ж і кажуна кросовой резине долго не поездишь по асвальту
да, чуть не забув, що відбувається з 2 тактним двигуном, коли він починає смоктати повітря?МТ-9 у мене з весни 1997 року, відтоді асфальту він майже не бачить
Ну поперше, прохідність техніки насамперед залежить від типу шин, досвіду водія, типу приводу на колеса....Вы хотите сказать что нет разницы между чугунными цылиндрами и алюминиевыми? Я согласен что коленвалы отличаются в мт и урале изза этого нет в урале проблемы с давлением! Есть отличие еще по коробке! В 9 мт 6 вольт если я не ошибаюсь. Смотрите на кросовой резине долго не поездишь по асвальту отлетают шыпи мы это проходили) если в торф то только планета ( для меня) а если в лес за грибами по песку урал лучше. Не даром есть пословица чем круче джип тем дальше идти за троктором или что то в этом роде не помню точно.
У меня дома урал ижпланета5 планета 3 и вот подвернулся иж 56 (урал отца ,планета 3 брата ) сейчас реставрирую 56 до сезона охоты. Незнаю ребята ездил и на урале и мт а раньше еще был к-750 но по душе иж для охоты! А урал в лес по грибы и куда нибудь далеко.Ну поперше, прохідність техніки насамперед залежить від типу шин, досвіду водія, типу приводу на колеса....
По друге, на рахунок "коліна" то на Уралі дійсно немає проблеми з тиском, але є велика проблема з якістю самого коленвала, його ресурсом та ремонтопридатністю. На Дніпрі, маслосистему можна доопрацювати, і не буде проблем. Ще й за рахунок виносу корпусу масляного фільтра отримуєм додаткове охолодження масла.
По третє, на рахунок циліндрів, то теплопередача, як писали вище дійсно краща на алюмінієвих. Але, тут треба звертати увагу на голови, а не на циліндри. Як правило перші вони нагріваються, а вже від них циліндри.
Ще розхід на 2-х тактному двигуні залежить від багатьох факторів, і досить високий.
Ну і основне, у кожного з нас свої переконання та можливості, кожен їздить на тому, що може собі дозволити, та до чого душа "лежить". Я, якщо з тестем їдем, то беру Дніпра з коляскою, якщо сам, то для цього тепер реставрую Мінськ 112.
возіть з собою ще одне - буває горить а то все!На днях поставил БСЗ (бесконтактная система зажигания
Заменены
шатун 1 міняли? важили перед заміною??? різнобій у вазі може бути біля 100 г, це не є добре для мотора
Охотника с уткой в размере 100*100мм я бы приобрел штук 5, если интересно.Я вот такое из винила заделал и наклеил на коляску мотоцикла! )))
При змiнi БСЗ помiняв i катушку, i дрoти до свiчок i самi свiчки! В такому разi працюэ довше!возіть з собою ще одне - буває горить а то все!
100х100 мм дуже маленький при рiзцi аракалу буде зминатись! А чому така маленька?Охотника с уткой в размере 100*100мм я бы приобрел штук 5, если интересно.
Хочу на машину наклеить, а размер приблизительный.100х100 мм дуже маленький при рiзцi аракалу буде зминатись! А чому така маленька?
На вінницьких БСЗ проблема у вихідному транзисторі, буває вилітає. Ще народ ставить теплоізоляційну прокладку, щоб не грівся від двигуна. Шатуни, пальці, поршні і кільця я б рекомендував зважувати кожен окремо, тому що при заміні не потрібно підганяти загальну вагу вузла, а лише одної деталі.При змiнi БСЗ помiняв i катушку, i дрoти до свiчок i самi свiчки! В такому разi працюэ довше!
вони в парі і продаються з маркуванням фарбою, я теж важу шатун без вкладишів лише шатун підкова та 2 болти з гайками.Замiну шатунiв проводили обох одночасно,
Буду на роботi скину кореловську картинку, робив з неi. Дайте Вашу поштову...Хочу на машину наклеить, а размер приблизительный.
vitaliy_mahlay@mail.ruДайте Вашу поштову...