Мотоцикли для полювання

Черниговский

Слідопит
Если я не прав поправьте меня, на то она и тема для обсуждения) я просто на мт ездили летом по болоту первой и второй скоростью даже на пахоть выезжали и мт 11 незнаю как правильно сказать при выключеном зажыгании работал мин 5 и тяги в нем небыло!
 

Черниговский

Слідопит
В принцыпе и на планете у меня такое было нагрелась очень хорошо и все тяги нет а вот за уралом такого не замечено. ПоправлЯйте)
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
Долгое время катались
МТ-9 у мене з весни 1997 року, відтоді асфальту він майже не бачить, тільки бездоріжжя, спуски вниз та вгору трава, мочарі, дискована стерня (переїзди з місця на місце), неодноразово вертався зливою додому по грунтовій дорозі (тут основне - поки лиє дощ доти їде мотоцикл, лиш перестає - починає мотати на колеса, забиває колесо на колясці - тоді розвертаєшся та задньою 500м щоб на видання працювало колесо, або за коляску підіймаєш на циліндр ставиш, зняв колесо, вишкріб болото і далі "дусту" йому), Планета, або інший Юпітер - викинув би купу пального у вихлопну, а в такому навантаженні ще й цепок розірвав. МТ та Урал з карданом - вже перевага. у товариша була Планета ІЖ-56 не витримував він наших режимів.
на мт ездили летом по болоту первой и второй
мочарі він не те що не любить - важкий сам, а потужності багато, дали газу на слизькому - одразу "лиже", але є вихід гума болотна або зубата або Мітас кросова - і не давати газу а внатяг - пищить а лізе!
при выключеном зажыгании работал мин 5
запалення пізніше поставте (крутніть проти годинникової стрілки), якщо детонує, бензин може хріновий або з соляркою - це теж проходили, глушиться в такому випадку 4ю передачею. і щоб не заклинив коли остигати буде - періодично прокручувати лапкою двигун.
тяги в нем небыло!
робоча температура циліндрів МТ - 220 правого та 240 лівого циліндрів - якщо масло нормальне та не газувати на місці до такої температури важко нагріти щоб аж тяга пропала, скорше за все кільця пішли по... одній штуці.
вот за уралом такого не замечено
в урала одна відмінність суттєва (окрім масляного фільтра) - колінвал безвкладишний а за принципом к-750 на підшипниках. просто в урала видать поршнева краща була, але теж це припущення. треба брати конкретний мотоцикл в конкретні умови і тоді все стає ясно.
 

Черниговский

Слідопит
МТ-9 у мене з весни 1997 року, відтоді асфальту він майже не бачить, тільки бездоріжжя, спуски вниз та вгору трава, мочарі, дискована стерня (переїзди з місця на місце), неодноразово вертався зливою додому по грунтовій дорозі (тут основне - поки лиє дощ доти їде мотоцикл, лиш перестає - починає мотати на колеса, забиває колесо на колясці - тоді розвертаєшся та задньою 500м щоб на видання працювало колесо, або за коляску підіймаєш на циліндр ставиш, зняв колесо, вишкріб болото і далі "дусту" йому), Планета, або інший Юпітер - викинув би купу пального у вихлопну, а в такому навантаженні ще й цепок розірвав. МТ та Урал з карданом - вже перевага. у товариша була Планета ІЖ-56 не витримував він наших режимів.

мочарі він не те що не любить - важкий сам, а потужності багато, дали газу на слизькому - одразу "лиже", але є вихід гума болотна або зубата або Мітас кросова - і не давати газу а внатяг - пищить а лізе!

запалення пізніше поставте (крутніть проти годинникової стрілки), якщо детонує, бензин може хріновий або з соляркою - це теж проходили, глушиться в такому випадку 4ю передачею. і щоб не заклинив коли остигати буде - періодично прокручувати лапкою двигун.

робоча температура циліндрів МТ - 220 правого та 240 лівого циліндрів - якщо масло нормальне та не газувати на місці до такої температури важко нагріти щоб аж тяга пропала, скорше за все кільця пішли по... одній штуці.

в урала одна відмінність суттєва (окрім масляного фільтра) - колінвал безвкладишний а за принципом к-750 на підшипниках. просто в урала видать поршнева краща була, але теж це припущення. треба брати конкретний мотоцикл в конкретні умови і тоді все стає ясно.
Вы хотите сказать что нет разницы между чугунными цылиндрами и алюминиевыми? Я согласен что коленвалы отличаются в мт и урале изза этого нет в урале проблемы с давлением! Есть отличие еще по коробке! В 9 мт 6 вольт если я не ошибаюсь. Смотрите на кросовой резине долго не поездишь по асвальту отлетают шыпи мы это проходили) если в торф то только планета ( для меня) а если в лес за грибами по песку урал лучше. Не даром есть пословица чем круче джип тем дальше идти за троктором или что то в этом роде не помню точно.
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
чугунными цылиндрами и алюминиевыми
гільзи і там і там чавунні, на мт ребра алюмінієві. а тепер загадка з фізики - в якого металу більша тепловіддача? нагріватиметься довше Урал а остигатиме МТ
на кросовой резине долго не поездишь по асвальту
так я ж і кажу
МТ-9 у мене з весни 1997 року, відтоді асфальту він майже не бачить
да, чуть не забув, що відбувається з 2 тактним двигуном, коли він починає смоктати повітря?
ну це таке - ми доказуємо що краще - довге чи зелене. я для себе зробив вибір на користь 4-тактного двигуна, а по ремонтопридатності МТ дешевший ніж Урал
 

greyder

Мисливець
Вы хотите сказать что нет разницы между чугунными цылиндрами и алюминиевыми? Я согласен что коленвалы отличаются в мт и урале изза этого нет в урале проблемы с давлением! Есть отличие еще по коробке! В 9 мт 6 вольт если я не ошибаюсь. Смотрите на кросовой резине долго не поездишь по асвальту отлетают шыпи мы это проходили) если в торф то только планета ( для меня) а если в лес за грибами по песку урал лучше. Не даром есть пословица чем круче джип тем дальше идти за троктором или что то в этом роде не помню точно.
Ну поперше, прохідність техніки насамперед залежить від типу шин, досвіду водія, типу приводу на колеса....
По друге, на рахунок "коліна" то на Уралі дійсно немає проблеми з тиском, але є велика проблема з якістю самого коленвала, його ресурсом та ремонтопридатністю. На Дніпрі, маслосистему можна доопрацювати, і не буде проблем. Ще й за рахунок виносу корпусу масляного фільтра отримуєм додаткове охолодження масла.
По третє, на рахунок циліндрів, то теплопередача, як писали вище дійсно краща на алюмінієвих. Але, тут треба звертати увагу на голови, а не на циліндри. Як правило перші вони нагріваються, а вже від них циліндри.
Ще розхід на 2-х тактному двигуні залежить від багатьох факторів, і досить високий.
Ну і основне, у кожного з нас свої переконання та можливості, кожен їздить на тому, що може собі дозволити, та до чого душа "лежить". Я, якщо з тестем їдем, то беру Дніпра з коляскою, якщо сам, то для цього тепер реставрую Мінськ 112.
 

PetrenkoAO

ветеран форуму
надійна команда


Имею в арсенале данный транспорт!

МТ - 11 1986 года выпуска!
Многие из его сверстников (мотоциклов) давно уже переплавили и отлили новые!
Нормальное отношение к технике и уход продлевает мотоциклу жизнь и дает возможность нам использовать его на охоте, рыбалке и в повседневной жизни!

Недавно был произведен капитальный ремон двигателя и ходовой! Заменены карбюраторы, поршневая, шатун и т.д.
На днях поставил БСЗ (бесконтактная система зажигания) был приятно удивлен, работа двигателя стала намного лучше, вибрация шум пропали.

В арсенале были многие мотоциклы отечественного производителя и бывшего СССР, этот нравится больше всех! О иностранных не говорю, небыло, сравнить несчем! ))

Из того что было: ИЖ-планета спорт, ИЖ-3, ИЖ-5, Минск, Восход, Урал, КаС, М-72. Когда уехал учиться в ВУЗ все продал, оставил только МТ.

Я вот такое из винила заделал и наклеил на коляску мотоцикла! )))
Вот такую картинку в полноцвете делал и клеил на коляску МТ.

 
Останнє редагування:

Черниговский

Слідопит
Ну поперше, прохідність техніки насамперед залежить від типу шин, досвіду водія, типу приводу на колеса....
По друге, на рахунок "коліна" то на Уралі дійсно немає проблеми з тиском, але є велика проблема з якістю самого коленвала, його ресурсом та ремонтопридатністю. На Дніпрі, маслосистему можна доопрацювати, і не буде проблем. Ще й за рахунок виносу корпусу масляного фільтра отримуєм додаткове охолодження масла.
По третє, на рахунок циліндрів, то теплопередача, як писали вище дійсно краща на алюмінієвих. Але, тут треба звертати увагу на голови, а не на циліндри. Як правило перші вони нагріваються, а вже від них циліндри.
Ще розхід на 2-х тактному двигуні залежить від багатьох факторів, і досить високий.
Ну і основне, у кожного з нас свої переконання та можливості, кожен їздить на тому, що може собі дозволити, та до чого душа "лежить". Я, якщо з тестем їдем, то беру Дніпра з коляскою, якщо сам, то для цього тепер реставрую Мінськ 112.
У меня дома урал ижпланета5 планета 3 и вот подвернулся иж 56 (урал отца ,планета 3 брата ) сейчас реставрирую 56 до сезона охоты. Незнаю ребята ездил и на урале и мт а раньше еще был к-750 но по душе иж для охоты! А урал в лес по грибы и куда нибудь далеко.
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
хлопці видивіться хто де живе - одному по скелястих дорогах вгору-вниз, іншому по піску та болотах в лісі, тому виходить праві обидва по-своєму, просто хтось прихильник 2х тактних а хтось 4х.
На днях поставил БСЗ (бесконтактная система зажигания
возіть з собою ще одне - буває горить а то все!
шатун 1 міняли? важили перед заміною??? різнобій у вазі може бути біля 100 г, це не є добре для мотора
 

PetrenkoAO

ветеран форуму
надійна команда
возіть з собою ще одне - буває горить а то все!
При змiнi БСЗ помiняв i катушку, i дрoти до свiчок i самi свiчки! В такому разi працюэ довше!

Замiну шатунiв проводили обох одночасно, зважування робили з поршнями, кiльцями i пальцями!

Охотника с уткой в размере 100*100мм я бы приобрел штук 5, если интересно;).
100х100 мм дуже маленький при рiзцi аракалу буде зминатись! А чому така маленька?
 

greyder

Мисливець
При змiнi БСЗ помiняв i катушку, i дрoти до свiчок i самi свiчки! В такому разi працюэ довше!
На вінницьких БСЗ проблема у вихідному транзисторі, буває вилітає. Ще народ ставить теплоізоляційну прокладку, щоб не грівся від двигуна. Шатуни, пальці, поршні і кільця я б рекомендував зважувати кожен окремо, тому що при заміні не потрібно підганяти загальну вагу вузла, а лише одної деталі.
Для всіх, хто їздить на важких мотоциклах, буде дуже корисною книжка: П. Н. Котов, "Ремонт мотоциклов Днепр и Урал", издание 1987 года
 

greyder

Мисливець
Я проводжу зважування незалежно від маркувань фарбою, а на нових деталях ніяких маркувань толком і немає. Шатун зважую в зборі з нижньою кришкою, ставлю на опору нижню частину шатуна, а верхню (де поршневий палець) на електронні ваги. Опора і ваги знаходяться на одному рівні.
 
Зверху