Мотоцикли для полювання

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
Доброго часу доби, шановне Товариство! Всім мирного неба! з моменту створення теми Машини для полювання, у мене крутилась думка про мотоцикли для полювання. а чому б і ні? хочу зразу обмовитись, що вестиму мову про мотоцикли важкого класу з опозитними 4-тактними двигунами. сам є активними користувачем мотоцикла КМЗ Дніпро МТ-9 1972 року випуску, якого мені подарував мій покійний дід майже в первозданному вигляді. мотоцикли такого класу з моменту їх появи позиціонувались як військові (у свій час такі мотоцикли перебували на обліку у военкоматах, і у випадку бойових дій призивались на службу), тому мали підвищений запас міцності, високий кліренс, потужний та простий в ремонті двигун, простий у керуванні, тощо. отже враховуючи все це, а найголовніше іх ціна(!) у кілька тис. грн. за робочий нормальний апарат, такі машини як К-750, К-650, М-72, Дніпро-9, 10, 11, 12, 16 (останні з приводом на коляску), Урали можуть успішно виконувати функцію техніки для доставки у будь-яку погоду, по будь-якій дорозі компанії з 3-х мисливців з чотирилапим помічником на полювання і з нього. мотоцикл в базовій комплектації - вже потужна машина та засіб, а після незначної підготовки стає всюдиходом. про переробку мотоцикла у "рибацький" варіант я вже описував, тому сюди перенесу лише фотки свого коня з човном, додавши лише те, що потрібно купити додаткову раму коляски - і ваша готова, до бою як пасажирська, і транспортна з привареними різьбовими прутами (як на фото) та трапом, заміна який відбувається одна на іншу за 20 хв. мотоцикл гарно веде себе з фаркопом та причіпом (за дня сфоткаю та покажу, бо і таке маю та розкажу як це робиться).
 

Вкладення

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
тепер питання, що вже виникли:
1) А вопрос можно ли поставить ГАЗовую установку на Днепр?
скорше за все ні, толку не буде ні Вам ні мотоциклу - тяга впаде відчутно, робоча температура циліндрів опозиту -210-230 С, тому невідомо як себе поведе. газ в такій температурі - така переробка буде схожа на порохову бочку під яйцями (пам"ятеєте де двигун по відношенню до Вас);), ми переслідуємо мету створення доступного і оптимально придатного транспорту для полювання, а переробка на газ буде відчутно по ціні, примхлива у роботі, не компактна, краше потратити менше коштів на регулювання карбюраторів на 7 л на змішаний цикл, бака на 21л (бак крапля з бардачком) та каністри на 20л колясці - вистачить з головою на будь-яке полювання на всі вихідні.
2) Optimum, post: 273209, member: 13456"]как сделать приводную коляску? и где он стоит 8000 в личку если можно?[/QUOTE] починати краще з повноприводної моделі, але якщо є бажання погратись то можна переробити будь-яку модель МТ на повний привід - потрібно задній міст з чулком, коляска з видозміненою конструкцією рами, кардан на колесо на коляску. хочу відмітити, що повнопривідний МТ в декілька разів схильніший до перевертання! ціну 8000 можна знайти (сам бачив на ОЛХ треба лише забити "Запчастини на К-750"), вважю таку ціну завищеною - недавно в своєму районі бачив за 100 у.о.
3) Минусы: проблемная езда по склонам оврагов, особенно если коляска вверху ( накрывает ) - не треба чіпати тяги регулювання нахилу мотоцикла до коляски, може хто не знав але МТ має розвал від коляски нахил 2 градуси і сходження колеса коляски до центральної осі мотоцикла - 1см. тоді не "веде" і не накриває, а на крутих схилах садіть когось у коляску.
4) и яйца мокрые:D. на важких мотоциклах іздять легіні з міцними яйцями - дощ для них, як пил для моряка!;):D:D
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
прошу Всіх бажаючих до діалогу! наступна оповідь піде про "правильну" гуму.
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
зараз двигун на обкатці - то десь у змішаному 8л - це більше 80% по бездоріжжю понад річку, карбюратори К-302, голка заслонки в другому положенні зверху, жекльор здається 175-й.
 

vitmah

ветеран форуму
надійна команда
зараз двигун на обкатці - то десь у змішаному 8л - це більше 80% по бездоріжжю понад річку, карбюратори К-302, голка заслонки в другому положенні зверху, жекльор здається 175-й.
Ну Вы и ответили;). Я мотык разбирал последний раз, лет 15 назад:D, а Вы: голка, жиклер:rolleyes:. Сделайте простой тест: Вы, моцик и 0.5 бензина - куди приiдем ?
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
Сделайте простой тест: Вы, моцик и 0.5 бензина - куди приiдем ?
на бакові форми краплина - 0,5л навіть краном не тягнеться, його робили в ті часи, коли бензин відром лили.:D:D, обкатаю, тоді перевірю більше досконало, до речі, мій двигут мав поршні під бензин А-76, зараз поставив форсовані (високі) під 95 бензин, але бензини такі що просто 3,14здець
 

fabarm803

Мисливець
Температура двигуна до газу н1якого в1дношення не мае, р1зниця м1ж бензинопов1тряним газом 1 пропаном не велика. Але не поставиться газ на так1й двигун томущо для гбо потр1бне водяне охолодження. З повагою! А ось м1й коник на якому я пересуваюся для улюбленого в1дпочинку 1 на полювання 1 на риболовлю. Дореч1 1977 р1к випуску ну думаю ще поб1гае, бензину л1тр1в 4 на сотню 1сть.
 

Вкладення

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
Дореч1 1977 р1к випуску ну думаю ще поб1гае, бензину л1тр1в 4 на сотню 1сть.
побігає! тільки не тямлю я в 2-х тактних двигунах! то для мене гірше ніж ладан для чорта. до речі, кажуть коробка благенька у Яви, є таке?
 

слон

ветеран форуму
надійна команда
Коли вже мова пішла про економічність двигунів важких мотоциклів -то ,дозвольте ,порадити вам як правильно цю саму єкономічність провірити ! Так от -заводите мотоцикл , даєте повний газ ,відкриваєте бак і дивитеся всередину .Якщо утворюється воронка діаметром до п"яти сантиметрів -то мотоцикл єконеомічний !!!!!!!!:eek: Я теж маю М67 1974 року виробництва. Років з двадцять назад -шліфовав ,гнув, паяв.Так що як бачите старість йому пішла на користь. Останній раз їздив на ньому на стенд - один задній кофр вміщує три повні патронтажі ,або шість літрів пива ,чи дві банки сала .
 

Вкладення

слон

ветеран форуму
надійна команда
Ще маю Иж 49 1954 року виробництва -чудовий аППарат-що з гори 60 км. на годину ,що на гору.На ньому разом з собакою помандрували по болотам .В звя"зку з початком клубничного сезону -передав мотоцикла і чотири літра бензина (для старту бізнесу ) своєму дядькові .
 

Вкладення

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
задній кофр вміщує три повні патронтажі ,
а зняв, шлейку вчіпив - ягдаш готовий! з тісненням і всяким таким:D:D, стягнув на горище собі вилку від ІЖ-Спорт, бак краплину, ІЖовські кріплення для руля і т.д., але руки до роботи кастома\чопера не доходять. поки що всюдеходи:D.
 

Optimum

ветеран форуму
надійна команда
надійний помічник

Optimum

ветеран форуму
надійна команда
надійний помічник
А вот еще экземпляр
 

Optimum

ветеран форуму
надійна команда
надійний помічник

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
и что лучше старенький восстановить или брать восстановленный?
це вже як Вам краще буде - хочете самі все зробити, знати що та як, і самому в полі поремонтувати все що треба беріть середньої паршивості і самі доводьте но потрібної кондиції. як що так щоб сів і в путь - те що Ви мені зранку в Приват присилали - саме воно. тільки Урали трохи мені не дуже, хоча і двигун безвкладишний і 36 конячок, але Дніпро якось ближче... ІМХО
 

Optimum

ветеран форуму
надійна команда
надійний помічник
А разница 650 и 750 на практике как? Расход? Мощность?
 

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
по книжці 22 л.с. на максимальних обертах (це якшо двигун К-650)
28 л.с
але об"єм двинуна тут не вирішвльний - всі МТ мають об"єм 649 см. куб. але МТ-9, 11, 16 - мають 32лс, а МТ-10-36 - 36л.с., кубатура не змінна, діаметр гільзи 78,0 (номінал), але форма поршня під бензин Аи-93, карбюратори К-63, ступінь стиснення вища - і ось вам +4л.с.
 
Зверху