Я не раз був присутній при ремонтах по усуненню шату стволів в рушницях подібних систем, бо це раніше чи пізніше приходить, на жаль, навіть при потрійному запиранні, і непогано уявляю як взаємодіють при цьому всі частини механізму. При якісній підгонці ( а тим більше з заводу!) ніяких зазорів там не повинно бути апріорі. Прослаблений механізм запирання, при якому існує провал болта Грінера в колодку-це помилка (брак) при виробництві! Він вказує на неякісну підгонку деталей. Крапка.
П.С. Не виключення і ІЖ-54, в якому шат теж, з часом, з"являється. В залежності від умов експлуатації. Незважаючи на голослівні вислови певних її власників, про "вічність" даної моделі. Просто в ІЖ-54 запас міцності вище, ніж в деяких подібних системах за рахунок точності підгонки, відсотку ручної праці і солідності конструкції взагалі. Але вода (час) точить навіть камінь.