Грищенко писал:
lemesh_misha писал:
через деякий час мені прийшло повідомлення .що посилку незабрали,телефоную на вказаний номер ,виявилося ,що номер недійсний...Потім знову телефонують ,кажуть ,що отримувач їх постійний клієнт ,дуже часто до них заходить за посилками і що вони йому передадуть і скажуть ,щоб зімною зв"язався...
Клиенту не могло придти уведомление с номером трека,так как указанный номер телефона левый.Соответственно номер декларации он знать не мог и сотрудники НП не имели права согласно своих-же внутренних правил выдавать ему посылку,будь он хоть трижды их постоянным клиентом.Либо это косяк работников НП по панибратству,либо они в сговоре с получателем.Как говорится,в курьерских службах рады любому клиенту,-денежка за услуги ведь капает в любом случае.
Власне про це річ і ведеться ,щоб недопустити аналогічних помилок в подальшому і обов"язково перевірте номер...Можливо такий крок робиться навмисно,бо хоч увідомлення і неприйшло,але отримувач знає який номер давав + знайомий "лістоноша"...
Короче продовження в моєї історії наступне...Вчора будучи на Н. почті я написав на повернення посилки .оскільки побоювався наростання пені + доставка в два кінці по 25 гр,то ті підсумки золотими стануть...Вечером мені телефонує чоловік назвався друг Юрки...Каже що прийшов на почту ,а там знаючи ,що вони друзі з отримувачем увідомили його про посилку...Розповідав ,що Юра незнає нічого про мою посилку іт.інше...Запитав яку суму вони мені боргують і що зараз закине гроші...Через деякий час дзвінок ,знову знайомий ,каже ,що посилку отримав ,але то їм незовсім підходить і що якщо хочу закинуть мені 20 гривень .аби почесному...Я радий ,що хоч забрали посилку і недоведеться зайві 50 гр викидувати на послуги почті
неприємна історія ,але повчальна ...Розповів ,щоб і панство взяло на озброєння...