Доброго часу доби, шановні браття по зброї! Тему вирішив розмістити тут у Спілкуванні, бо аналогічні теми про лиття та катання дробу є у розділі "Ділимося досвідом" і там вони є більш розширеними з відгуками спеців цього напрямку нелегкої праці дроболія та дробоката. кожен мисливець прагне сам щось уміти виготовити з боєприпасів, таке бажання виникло певно ще у нашого предка, коли він вперше відламав гілку, почухав потилицю та зігнув її у лук. ось я теж тому не виняток, закортіло мати дроболійку та дробокаталку. начитавшись про виготовлення дробокатальних машин гвалтовочних барабанів, вирішив щось таке зробити собі, але вирішенням питанням став обмін з нашим колегою, форумчанином Олексієм (нік - Слон). слід відзначити, що машинка прийшла вже робочою, яка вимагала лише установки та підлаштувань під конкретні вимоги та мої бажання. в комплект входили: барабан з двох частин вогнегасника (рухомої та нерухомої), нерухома була закріплена на штативі, а штатив на трубі, рухома частина барабана закріплена гвинтом на якорі електродвигуна від пральної машинки, підставка з ДСП, гвинти кріплення, спеціальний круговий наждачок для поліровки у разі потреби внутрішньої сторони барабану.
образу виникло питання створення надійної підставки, в думках уже хотів припасувати на маховик від Жигулів, але знайомій автомайстер показав гальмівний диск від ВАЗ-2110, і я вирішив взяти його.
вдома виявилось, що отвори на барабані (4 шт) ідеально підійшли під отвори у задній частині електродвигуна - залишалось просто прикрутити 4 болти і двигун сів як на п"єдесталі. далі я весь конструктор з моїм баченням того як все має бути притяг до товариша та майстра на всі руки Славка, прогнавши двигун, вирішили, що слід розібрати пральну машинку Рига-5 моєї покійної бабці, та взяти двигун звідтіля і конденсатор до нього, так як наявний двигун мав недіючу пускову обмотку (при обміні ми з Олексієм домовлялись, що двигуна не буде взагалі!!!але від своєї порядності він таки його туди поставив, за що мені й досі незручно). далі проблема №2, яка полягала в тому що гальмівний диск відмовився від зварювання - плавився, бризкав, але тубка штатива не приварювалась!, вирішилась прикручуванням товстої пластини на болти і до неї вже все приварили, болти вирішили не зрізати а накрутити ще декілька для фіксації в грунті, так як по цементній стяжці диск хотів гасати. електрику вирішили під"єднувати як книжка пише - через кнопку, а пускову обмотку через конденсатор, конденсатор в коробочку. параметри двигуна: 1350 обертів, 180 ват, конденсатор - 6 мікрофарат, 600 вольт. на сьогодні машинка обкатала 6 кг дробу, 5 з яких були схожі на гречану крупу з заокругленими краями. ось фото машинки у роботі, завантаження 1 кг, час катання порції - 15 хв., з графітом переборщив, аж пил трохи летів.
образу виникло питання створення надійної підставки, в думках уже хотів припасувати на маховик від Жигулів, але знайомій автомайстер показав гальмівний диск від ВАЗ-2110, і я вирішив взяти його.
вдома виявилось, що отвори на барабані (4 шт) ідеально підійшли під отвори у задній частині електродвигуна - залишалось просто прикрутити 4 болти і двигун сів як на п"єдесталі. далі я весь конструктор з моїм баченням того як все має бути притяг до товариша та майстра на всі руки Славка, прогнавши двигун, вирішили, що слід розібрати пральну машинку Рига-5 моєї покійної бабці, та взяти двигун звідтіля і конденсатор до нього, так як наявний двигун мав недіючу пускову обмотку (при обміні ми з Олексієм домовлялись, що двигуна не буде взагалі!!!але від своєї порядності він таки його туди поставив, за що мені й досі незручно). далі проблема №2, яка полягала в тому що гальмівний диск відмовився від зварювання - плавився, бризкав, але тубка штатива не приварювалась!, вирішилась прикручуванням товстої пластини на болти і до неї вже все приварили, болти вирішили не зрізати а накрутити ще декілька для фіксації в грунті, так як по цементній стяжці диск хотів гасати. електрику вирішили під"єднувати як книжка пише - через кнопку, а пускову обмотку через конденсатор, конденсатор в коробочку. параметри двигуна: 1350 обертів, 180 ват, конденсатор - 6 мікрофарат, 600 вольт. на сьогодні машинка обкатала 6 кг дробу, 5 з яких були схожі на гречану крупу з заокругленими краями. ось фото машинки у роботі, завантаження 1 кг, час катання порції - 15 хв., з графітом переборщив, аж пил трохи летів.