Для Авто

Статус
Закрита.

Сергийко

Слідопит
Де-які поради по авто.
Для авто,що їздять на диз.паливі,до соляри додавати мастило для двохтактних мотодвигунів,яке швидко розчиниться в солярі і при згоранні не буде диміти.Влітку1:200,взимку 1:100,на 50л соляри 500мл.Це буде змащувати ПНВТ(ТНВД)і продовжить йому строк експлуатації.
Для передньопривідних авто при заміні ШРУШ(ШРУС,граната) використовуйте безмолібденову змазку.При розривах його пильника туди попадає вода,волога і утворюється кислота,яка за день здатна перетворити шрус в непотріб.При покупці на змазках на основі молібдену зазначено MoS,тобто молібден не в чистому вигляді,а у зв'язці з сіркою,при контакті з водою і утворюється кислота.Так що при розриві пильника і попаданні туди води,за умови що буде вчасно виявлено розрив,достатньо буде замінити лише пильник,граната не захрустить.
 
Останнє редагування:

Mykola STARyy

Снайпер
Це буде змащувати ПНВТ(ТНВД)і продовжить йому строк експлуатації.
А заодно вб'є каталізатор, сажовий фільтр, датчик тиску турбонаддуву і ще купу речей про які ви навіть не маєте уяви, але які коштують в сумі дорожче вашої Волинянки..
Якщо даєте такі поради, то зазначайте що ви знайомі з дизелями 60-70х років минулого століття.
Пардон за мій францюзький.
 

Mykola STARyy

Снайпер
Ну так прочитайте самі що пишуть у вашому посиланні
Давно наслышан от фанатов старинной техники о добавлении 2Т-масла в дизель в связи с его обезсереванием и снижением активности парафинов аддитивами. Неоднократно слышал подобные советы "из под прилавка" от инженеров разных фирм, в том числе и Мерседеса. Последний раз в беседе с одним из ответсвенных за состоянием их музейных экспонатов (все на ходу).
На нашей фирме "молодёжь" не в курсе, они "на коне экологии", им интереснее о Евро 6 поговорить, а вот "старая гвардия" на просьбу прокоментировать это дело, смотрит с уважением и с удовольствием объясняет

Пишіть,Сергійку, краще про Таргет.
 
Останнє редагування:

NORD_10

ветеран форуму
надійна команда
Ну так прочитайте самі що пишуть у вашому посиланні
Пишіть,Сергійку, краще про Таргет.
:D:D:D:D:D
до соляри додавати мастило для двохтактних мотодвигунів
щоб не робити таку херню, то не треба заправлятись з-під тепловозів або кар"єрної техніки, там де солярка відбирається через "обратку" і пройшла всі фільтри, вона "суха" - не має парафінів, + ще ваші фільтри - і маєте проблеми з двигуном.
а на заборі написано "ЙУХ" - зайшов за нього - а там дрова!
 
Статус
Закрита.
Зверху