Сергийко
Слідопит
Де-які поради по авто.
Для авто,що їздять на диз.паливі,до соляри додавати мастило для двохтактних мотодвигунів,яке швидко розчиниться в солярі і при згоранні не буде диміти.Влітку1:200,взимку 1:100,на 50л соляри 500мл.Це буде змащувати ПНВТ(ТНВД)і продовжить йому строк експлуатації.
Для передньопривідних авто при заміні ШРУШ(ШРУС,граната) використовуйте безмолібденову змазку.При розривах його пильника туди попадає вода,волога і утворюється кислота,яка за день здатна перетворити шрус в непотріб.При покупці на змазках на основі молібдену зазначено MoS,тобто молібден не в чистому вигляді,а у зв'язці з сіркою,при контакті з водою і утворюється кислота.Так що при розриві пильника і попаданні туди води,за умови що буде вчасно виявлено розрив,достатньо буде замінити лише пильник,граната не захрустить.
Для авто,що їздять на диз.паливі,до соляри додавати мастило для двохтактних мотодвигунів,яке швидко розчиниться в солярі і при згоранні не буде диміти.Влітку1:200,взимку 1:100,на 50л соляри 500мл.Це буде змащувати ПНВТ(ТНВД)і продовжить йому строк експлуатації.
Для передньопривідних авто при заміні ШРУШ(ШРУС,граната) використовуйте безмолібденову змазку.При розривах його пильника туди попадає вода,волога і утворюється кислота,яка за день здатна перетворити шрус в непотріб.При покупці на змазках на основі молібдену зазначено MoS,тобто молібден не в чистому вигляді,а у зв'язці з сіркою,при контакті з водою і утворюється кислота.Так що при розриві пильника і попаданні туди води,за умови що буде вчасно виявлено розрив,достатньо буде замінити лише пильник,граната не захрустить.
Останнє редагування: