дозвіл по новому чі що жде власніка зброї при перерегістраціі

Яковлев В.А.

S-Moderator
Команда форуму
Причины ветирования Закона не связаны с разрешительной системой. Но время вступления Закона в силу, естественно, отдаляется.
Но, с другой стороны, что-то в системе управления страной разладилось... Сколько раз попадал под "реорганизацию" и "ликвидацию", но каждый раз работали в обычном режиме до начала работы нового органа. "Погонщик умер, но караван идет!"
 

Ігор Вас

Мисливець
Президент 9/12/2015 наклав Вето за погодженням Міністра МВС Авакова Арсена.
Це при тому, що міністр МВС в фейсбуці написав, доречі 09.12.2015 року, що за 10 днів, а може і скоріше(!) дозвільна запрацює при цьому погодивши ветування закону. Ось так-то в нас робиться.
 
Останнє редагування:

охотник из Сум

Мисливець

Яковлев В.А.

S-Moderator
Команда форуму
1. Все сказки из жизни.
2. Я говорил, что это нормально?..
3. А где здесь кандитат чего?..
 

saeco

Мисливець
Причины ветирования Закона не связаны с разрешительной системой. Но время вступления Закона в силу, естественно, отдаляется.
Но, с другой стороны, что-то в системе управления страной разладилось... Сколько раз попадал под "реорганизацию" и "ликвидацию", но каждый раз работали в обычном режиме до начала работы нового органа. "Погонщик умер, но караван идет!"
Ви не розумієте ситуацію, що склалась в Україні.
А ситуація така, що Поліція не має повноважень для здійснення функцій ліквідованої міліції.
Поліція має тільки повноваження патрулювання, бо вона створена саме такою, як НОВИЙ орган.
В законі прополіцію не прописали просту фразу:"Функції міліції або правонаступником її функцій є ПОЛІЦІЯ".
Я не писав, що Закон 3225 стосується саме і тільки Дозвільної системи.
Дозвільна система є функціональний підрозділ Департаменту громадської безпеки МВС.
В Законі 3225 прописані які і як функції МВС передаються Поліції.
Оскільки Закон 3225 не прийнятий, то повноваження Поліції є тільки в межах патрулювання і дотримання правопорядку от і все.
В усіх інших випадках, Поліцію можна сміливо посилати на 3 букви.
 

Ігор Вас

Мисливець
Ви не розумієте ситуацію, що склалась в Україні.
А ситуація така, що Поліція не має повноважень для здійснення функцій ліквідованої міліції.
Поліція має тільки повноваження патрулювання, бо вона створена саме такою, як НОВИЙ орган.
В законі прополіцію не прописали просту фразу:"Функції міліції або правонаступником її функцій є ПОЛІЦІЯ".
Я не писав, що Закон 3225 стосується саме і тільки Дозвільної системи.
Дозвільна система є функціональний підрозділ Департаменту громадської безпеки МВС.
В Законі 3225 прописані які і як функції МВС передаються Поліції.
Оскільки Закон 3225 не прийнятий, то повноваження Поліції є тільки в межах патрулювання і дотримання правопорядку от і все.
В усіх інших випадках, Поліцію можна сміливо посилати на 3 букви.
Одним словом, БАРДАК!
 

Яковлев В.А.

S-Moderator
Команда форуму
Ви не розумієте ситуацію, що склалась в Україні.
Ну, ясний перець, я взагалі нічого не розумію, що відбувається у цій державі...
Не буду лізти до цієї ситуації із перебудови міліції у поліцію, але у тому, наприклад, що зробили із "поверненням" права єгерам складати протоколи про адміністративні правопорушення, явно можна угледіти руку ворога державному мисливському фонду: їм надали право складати протоколи на порушників пожежної безпеки, але не надали права складати протоколи за порушення, відповідальність за яке передбачена частиною 2 ст. 85 КУпАП.
Так що треба було спочатку подумати, порадитися із спеціалістами, які на цьому розуміються, а потім поспішати з реорганізацією "ментов у понтов"
 

saeco

Мисливець
Ну, ясний перець, я взагалі нічого не розумію, що відбувається у цій державі...
Не буду лізти до цієї ситуації із перебудови міліції у поліцію, але у тому, наприклад, що зробили із "поверненням" права єгерам складати протоколи про адміністративні правопорушення, явно можна угледіти руку ворога державному мисливському фонду: їм надали право складати протоколи на порушників пожежної безпеки, але не надали права складати протоколи за порушення, відповідальність за яке передбачена частиною 2 ст. 85 КУпАП.
Так що треба було спочатку подумати, порадитися із спеціалістами, які на цьому розуміються, а потім поспішати з реорганізацією "ментов у понтов"
Те що Єгеря не мають няких силових прав винуваті тільки "Ви" самі: УТМР, Агенство і ПМГ!!!
Чому? Все дуже просто пояснюється ситуацією в рибному господарстві.
Рибгосподарство тільки і робило, що кричало про браконьерство. І будь ласка є результат. Об'явлений конкурс на новий підрозділ з охорони рибних ресурсів, щось на зразок рибної поліції.
А от мисливські господарства про мисливське браконьєрство мовчать. А раз, немає незаконного полювання, значить немає проблеми.
Так що УТМР, як найбільший власник мисливськіх угідь, повинен взяти ініціативу в руки і рухатись шляхом Рибгосподарства - офіційно і відкрито визнати наявність незаконного полювання.
 

Яковлев В.А.

S-Moderator
Команда форуму
Хлопці, не треба нам ля-ля, якщо ви у цьому трошки не тямите...
По-перше, УТМР не ВЛАСНИК. а КОРИСТУВАЧ мисливських угідь.
По-друге, коли наш поважний колишній президент (зараз, наче б-то, позбавлений цього титулу) яник із благими намірами позбавив єгерів права складання протоколів про адміністративні протоколи шляхов вилучення такого права із ст. 255 КУпАП, ми почали боротися із цим, доводячи, що у БЗ таке право залишилося, тому, відповідно до вимог ст. 2 КУпАП, таке право повинно залишитися й у КУпАП.
Ми про це писали до Верховної Ради України в усі профільні комітети та всім керівникам ВРУ, профільних міністерств і гаранту. Всі погоджувалися, але питали: а хто це буде робити? :)eek:). Гаразд, знаючи, як це робиться (працював у відповідних державних структурах), я особисто підготував відповідні проекти необхідних документів для розгляду їх у Верховній Раді України, передав їх для цього своєму колишньому начальнику - міністру екології, у той час - нардепу п. І. Зайцю (до речі, на мою думку, після п. Щербака Ю.М., І.О. Заєць - найбільш порядний міністр із усіх, кого я знав в екології, а їх було багато при мені! ІМХО). Іван Олександрович подав ці документи у встановленому порядку, більш того, за його поправку проголосували на сесії, але коли оголосили офіційно зміни та доповнення до ст. 255, ця поправка кудись невідомо зникла... Хто винний?..
Далі. Як не дивно, але під час СРСР (який я люблю лише за те, що у той час був молодий та здоровий. Ну, що ще вчили на халяву) якщо на браконьєра був складений протокол, він отримував покарання. Може, менше, ніж хотілося, але! І єгері працювали! Після деяких змін у організації нашої державності, деякі її громадяни ( у тому числі і посадові особи) стали своєрідно розглядати можливості незалежності та капіталізації. Вони почали намагатися грішми вирішувати всі нагальні питання. спочатку інспектори та єгері продовжували робити так, як вимагав Закон, але порушники почали "вирішувати" проблеми у другий спосіб. Так, я можу розповісти випадки, коли "крутих" хлопців затримували в угіддях. вони намагалися відкупитися, їх чесно посилали куди треба, а вони йшли до вищих керівників або до суду і вирішували проблему там.
Ну, я, наприклад, впертий та наполегливий, ну ще й трошки начальник, намагався із цим боротися, а маленькі єгері... Наприклад, ми затримали весною дядька на полюванні. він сховав свою рушницю, але ми її знайшли. Він пропонував нам в угіддях 1000 баксів, ми не взяли. передали все до суду. Через деякий час дядька прийшов із сплаченим штрафом і рішенням суду, у якому було "без конфіскації". Питаю: скільки дав ТАМ? Він повпирався, а потім зізнався: у 10 разів менше, ніж нам пропонував...
Ловлю іншого порушника, із ним - нардеп (правда, без зброї, не мисливець - приїхав горілки попити). Складаю протокол, а нардеп каже: віддай протокол! - Не віддам! - Я зараз відберу та порву! -А я новий напишу! Він відчепився, дядьку наказали.
Зловив декількох генералів із МВС. Складаю протоколи, вони кажуть: будеш писати до міністра? - Так! - Та ми перехопимо. Ну, думаю, точно за шоколодку у секретарки відберуть! Пишу листа на Кравченка іду до помічника свого міністра, прошу через міністра щоб домовився передати на Кабміні Кравченку із рук до рук. Міністр відповів: я такою хе.нею займатися не збираюсь!...
Я можу ще много розповідати... Ну, в мене натура така та зарплата була непогана як у начальника відділу, а бідні єгері, у яких ставка нуль цілих хрен десятих, та на нього круті чи "великі" наїжджали?.. Як думаєте, хто перемагав?
Зараз теж додали до частини другої ст. 255 КУпАП пункт 20, але він... не допрацьовує! Зустрів єгер дядька із забитим лосем, а протокол за ч. 2 ст. 85 КУпАП скласти не має права за КУпАП!.. Ну, я знаю, як викрутитися, а єгер без освіти?..
Ось знову треба умовляти ВРУ, щоб дали можливість працвати без складностей!
А просто звинувачувати!.. Так я тоже можу сказати, що тут всі - бракоші. Ну, у душі - точно! Але хіба це буде правильно?:rolleyes:
 

saeco

Мисливець
Хлопці, не треба нам ля-ля, якщо ви у цьому трошки не тямите...
По-перше, УТМР не ВЛАСНИК. а КОРИСТУВАЧ мисливських угідь.
...
Кабміні Кравченку із рук до рук. Міністр відповів: я такою хе.нею займатися не збираюсь!...
:rolleyes:
Перепрошую, звичайно, що Користувач.
Я би на місці Міністра, Вам відповів би так САМО.
Ви пишите прохання, пропозиції, а треба робити не це.
Що ж Ви не розумієте елементарних речей?!
Треба подавати ФАКТИ і ще раз ФАКТИ.
Накопичення фактів підтверджує наявність реальних проблем і є підставою для змін.
В іншому випадку, немає фактів - немає проблем.
Таким чином, листи будете носити до другого пришестя (вибачте за фразу).
Є час писати і носити? Пишіть і Носіть.
Буде час, зайду до вас у гості і побалакаємо.
 

saeco

Мисливець
Раз таке у владі, то чого ми тут паримось:
 

Яковлев В.А.

S-Moderator
Команда форуму
Перепрошую, звичайно, що Користувач.
Я би на місці Міністра, Вам відповів би так САМО.
Якщо міністр не переймається проблемами своїх підлеглих, які виконують нелегку роботу, особливо, якщо є проблеми між працівниками правоохоронних органів (які, між іншим, озброєні вогнепальною зброєю та займаються роботою із охорони законів), і він не хоче вирішити цю проблему, скоріш за все через те, що її не розуміє, то навіщо такий міністр? Ліцензіями на надра торгувати?..
Ви пишите прохання, пропозиції, а треба робити не це.
Що ж Ви не розумієте елементарних речей?!
Треба подавати ФАКТИ і ще раз ФАКТИ.
Накопичення фактів підтверджує наявність реальних проблем і є підставою для змін.
В іншому випадку, немає фактів - немає проблем.
Таким чином, листи будете носити до другого пришестя (вибачте за фразу).
Є час писати і носити? Пишіть і Носіть.
Прошу вибачення за не зовсім коректне питання: ви де й ким працюєте? (Можна без адреси і точної назви "контори-фірми").
Це перше. По-друге, про які "факти" ви пишете? Те, що ми роз'яснили керівництву ВРУ та її профільних комітетів, міністрам профільним про конкретні недоліки у прийнятих ними законах, роз'яснили, чому це не відповідає, чому суперечить, до чого таке призводить - це не повідомлення фактів? А що це по вашому: просто "поп..деть"? До речі, всі вони із нами погодилися, але відповідь була типа: "Згодні, підтримуємо! А хто це буде готувати?" Ви можете мені сказати, до чиїх повноважень відносяться підготовка законопроектів та прийняття законів? Хто має у нашій державі на це право?
Буде час, зайду до вас у гості і побалакаємо.
Будь ласка! Буде час - заходьте! Якщо буде час та не буду "писати та носити" - обов'язково побалакаємо!
 
Останнє редагування:

saeco

Мисливець
До речі, всі вони із нами погодилися, але відповідь була типа: "Згодні, підтримуємо! А хто це буде готувати?" Ви можете мені сказати, до чиїх повноважень відносяться підготовка законопроектів та прийняття законів? Хто має у нашій державі на це право?
Легко.
Законопроекти "пишуть" соціологічні інститути, яких наплодилося більше, що можна собі представити. Майже у кожного депутата є свій інститут, не враховуючи помічників, котрих чисельність до сотні.
Підставою для початку написання законів є публічний виступ перед ЗМІ.
Як тільки Депутат, Міністр виступає і дає натяк, що має бути закон, ці інститути починають писати проекти.
Після цього, ці проекти попадають на їх стіл і вони вибирають яка редакція найбільше підходить до їх думки.
Далі, обирається Інститут, який отримає грант з Бюджету в межах 400 - 600 тис. грн. на написання Закону.
До речі, це дуже вигідний бізнес.
Очевидно, що зацікавленості у Чиновників не має.
 
Останнє редагування:

Яковлев В.А.

S-Moderator
Команда форуму
Ми про що балакали? Єгері - то не державний контроль! А скоротити, до речі, чисельність єгерів забороняє вимога ст. 29 БЗ. Тому тут для збільшення є лише такий спосіб, як збільшення розміру членських внесків.
Хто на таке зараз згодиться? А ні керівництво УТМР, а ні члени Товариства.
Перепрошую, хочу повторити своє друге питання у п. № 61.
 

Ігор Вас

Мисливець
Шановні товариші! Ви б з таким запалом, як доказуєте один одному свою правоту за УТМР та переключилися на МВС і Авакова, думаю в трьох денний строк питання щодо реєстрації зброї зрушилося б з мертвої точки. За це в не один з мисливців Вам би подякував.
Перенаправте весь запал на дану проблему, а браконєрство залишіть його не викорінеш і балачками не зупинеш! Ну менталітет в нас такий, що тут поробиш!
 
Зверху